ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот


Полезната храна

Начало Диета Полезната храна A+ A-

Зеления чай топи коремните мазнини



Зеления чай топи коремните мазнини

За разлика от подкожните мазнини, висцералните мазнини се съхраняват дълбоко в корема, което ги прави невидими. Определено количество е необходимо за защита и изолация на жизненоважни органи, но твърде много може да бъде опасно. Наличието на излишни висц

Още статии общо: 1268

Бри или камамбер: в какво е разликата?

Бри или камамбер: в какво е разликата?

Макар и двата вида сирене – бри и камамбер, да се изготвят по близки технологии на основата на краве мляко, те все пак се отличават по редица характеристики и не са взаимозаменяеми. Така че преди следващият път, когато в магазина трябва да избирате между

Ключът към здравето е в спанака и листните салати

Ключът към здравето е в спанака и листните салати

За поддържане на добро здраве е абсолютно необходимо да включите в менюто си листни зеленчуци, твърдят учени от Австралия и Великобритания. Те открили, че освен фибри, витамини и микроелементи, в листните салати има вещество, без което не могат да минат н

Кафето и като лекарство!

Кафето и като лекарство!

Сред съветите за здравословен начин на живот често може да чуете и този: откажи се от кафето! Най-новите данни за напитката обаче, представени от учени от Калифорнийския научен университет, опровергават такава препоръка.

Ечемикът пази от диабет и ускорява метаболизма

Ечемикът пази от диабет и ускорява метаболизма

Макар и да не е популярен като другите зърнести култури, ечемикът е много полезен за здравето. Обикновено го добавят в хляба и в тестените, за да им предаде по-особен вкус. Шведски учени от университета Лунд твърдят, че ечемикът е истински суперпродукт!

Плодове помагат за отслабване. Как?

Плодове помагат за отслабване. Как?

Редовната употреба на флавоноиди – природни съединения в плодовете и зеленчуците, е пряко свързана с отслабването, показа ново изследване на американски учени от Харвардския университет. Екип диетолози проучил режима на хранене със седем различни подкла

Кафето задължително след пиене на алкохол?

Кафето задължително след пиене на алкохол?

Ако обичате да си попийвате, поне две чаши кафе дневно могат да спасят черния ви дроб от заболяване. Това твърдят британски учени от университета в Саутхемптън, според изследванията на които редовната употреба на кафе съкращава с 44% риска от цироза на ч

Никакво месо преди секс! Какво друго още?

Никакво месо преди секс! Какво друго още?

Много срещи започват на масата, а завършват в постелята. Затова и изборът на блюдата, които ще изядете непосредствено преди секса, има голямо значение. Защото проблемите с храносмилането могат да изпортят цялото удоволствие, предупреждава читателките на C

Екстракт от чесън намалява риска от инфаркт

Екстракт от чесън намалява риска от инфаркт

Всекидневното добавяне на екстракт от чесън в храната помага за понижаване количеството на меките атеросклеротични плаки в артериите, установили учени от Института за биомедицински изследвания в Лос Анжелос, предава Science World Report. В изследването

Пържените зеленчуци по-полезни от варените

Пържените зеленчуци по-полезни от варените

Пърженето на зеленчуци в качествен зехтин е по-полезно, отколкото варенето, твърдят испански учени. Те установили, че при пърженето антиоксидантните свойства на зеленчуците, защитаващи от рак, диабет и загуба на зрение, само се усилват. Резултатите от изс

За да избегнете диабета, яжте шоколад!

За да избегнете диабета, яжте шоколад!

Да, шоколадът е свързан с диабета, но съвсем не в този смисъл, в който може да си помислите на пръв поглед. Защото учените установили, че младите хора с нормално тегло, които често похапват шоколад, са защитени от диабет, предава Food Consumer. Всъщност