ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот


Полезната храна

Начало Диета Полезната храна A+ A-

Храни за поддържане на стройна фигура след 60-те



Храни за поддържане на стройна фигура след 60-те

Препоръчва се да редуцирате или елиминирате напълно силно преработените храни от диетата на тази възраст. Това са хранителните насоки на диетолога Бланка Гарсия за хората над 60 години, които искат да отслабнат и поддържат стройна фигура, публикувани в сп

Още статии общо: 1268

Хранете правилно имунитета през зимата! С какво?

Хранете правилно имунитета през зимата! С какво?

Внезапният студ ни затвори вкъщи по празниците. Но това ли е спасението? Не, разбира се! Всички знаем, че студеното време плаши и вирусите! А как да ги изплашим самите ние? За да сте в добро здраве през цялата зима, не е нужно да пиете със шепи витами

Как правилно да пием кафе?

Как правилно да пием кафе?

Кафето събира все повече плюсове в своя полза след всяко изследване на учените. Но знаем ли как най-правилно да го пием, за да получим максимум полза и минимум вреда? Ето съветите на експертите.

В питейната вода обитават милиони бактерии

В питейната вода обитават милиони бактерии

Чаша обикновена питейна вода от чешмата сдържа около десетки милиони безвредни бактерии, от които до голяма степен зависи чистотата и качеството на тази вода. Неизвестни досега екосистеми на микроорганизми, живеещи в крановете и водопроводите открили швед

Вината за глобалното затопляне във … вегетарианската диета!

Вината за глобалното затопляне във … вегетарианската диета!

При отглеждане на зеленчуци и градински плодове се изразходват прекалено много енергия и вода, а в атмосферата се отделят голям обем парникови газове. И въпреки популярността за екологичността на вегетарианската диета, истината е, че голямата употреба на

Яжте круши за отслабване

Яжте круши за отслабване

Това съветват американски учени от университета в Луизиана, които провели изследване по темата. При участниците, употребяващи редовно този плод, обемът на талията бил много по-малък, отколкото при останалите. Освен това рискът от затлъстяване при тях се о

И без захар газираните напитки са опасни за зъбите

И без захар газираните напитки са опасни за зъбите

Отказът от подсладени напитки в полза на содата не помага за избягване от кариес, установили австралийски учени от Мелбърнския университет. Учените подложили на анализ 23 вида напитки, включително газирани и спортни. Изследването им показало, че напитки

Чаят в пакетчета полезен за зъбите

Чаят в пакетчета полезен за зъбите

Четири чаши чай в пакетчета осигуряват препоръчваната дневна доза от флуорни съединения, заздравяващи зъбния емайл и предотвратяващи появата на кариес, установили британски учени, съобщава списание Nutrition Bulletin. Учените тествали 49 сорта чай от ели

Водоросли, по-полезни от салатата?

Водоросли, по-полезни от салатата?

Сорт водоросли, патентован от американски учени в университета на щата Орегон под наименованието „Dulse“, растат в естествени условия в Тихоокеанското и Атлантическото крайбрежие. В миналото Dulse били използвани като съставка за приготвянето на храна ил

3 причини да не пием много вода

3 причини да не пием много вода

Непрекъснато ни съветват да пием не по-малко от 2 литра вода дневно. Като тук не включваме чаят, супата и сочните плодове! Май на някои ни идва в повечко, а? На пръв прочит всичко е вярно – човешкото тяло се състои 70% от вода, макар и да ни е трудно да

Соята спасява от остеопороза

Соята спасява от остеопороза

Остеопорозата е заболяване, което се характеризира с намаляване на масата и плътността на костите. Един от рисковите фактори за развитие на остеопороза при жените е менопаузата, когато женският организъм започва да изработва все по-малко естроген – хормон