ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот


Полезната храна

Начало Диета Полезната храна A+ A-

Зеления чай топи коремните мазнини



Зеления чай топи коремните мазнини

За разлика от подкожните мазнини, висцералните мазнини се съхраняват дълбоко в корема, което ги прави невидими. Определено количество е необходимо за защита и изолация на жизненоважни органи, но твърде много може да бъде опасно. Наличието на излишни висц

Още статии общо: 1268

Витамини против стрес

Витамини против стрес

Всички знаем, че стресът провокира различни заболявания. Но какво, ако не стрес предизвиква адаптирането към условията на работа след отпуск? Този стрес може да се избегне, ако навреме в организма се “добавят” необходимите витамини, твърдят медиците. Стр

Как да подсилим черния дроб без лекарства?

Как да подсилим черния дроб без лекарства?

Значението на черния дроб е изключително голямо. Този орган не само има най-активно участие в храносмилането, но и непрекъснато филтрира кръвта, отделяйки токсините и алергените от нея, а също така регулира въглехидратния метаболизъм и е склад от „неприко

Възрастните да ядат авокадо. Защо?

Възрастните да ядат авокадо. Защо?

Всекидневната употреба на авокадо помага за подобряване на работната памет и навиците за вземане на решения при възрастните хора, твърдят учени от Университета Тафтс, които стигнали до извода по пътя на изследване. В изследването на американските учени у

Какаото контролира диабета

Какаото контролира диабета

Особено съединение в какаото, което помага на организма да отделя инсулин и по-добре да реагира на повишаването на кръвната захар откриха учени от Университета Бригъм Янг, съобщава The Indian Express. Това може да помогне за създаването на нова терапия ср

Швейцарско сирене за дълъг живот?

Швейцарско сирене за дълъг живот?

Швейцарско сирене препоръчват за дълъг живот учени от Корейския университет. Учените доказали това, като провели изследване върху кръгли червеи. И открили, че бактериите Propionibacterium freudenreichii, използвани при производството на сиренето Ементал,

Картофи и макарони – врагове на фигурата?

Картофи и макарони – врагове на фигурата?

Вероятно неведнъж са ви предупреждавали, че от картофите и макароните се напълнява. Така ли е обаче? Затлъстяването всъщност съвсем не е от тези продукти, а от мазните сосове, сметаната и растителното масло, както и от сиренето, с които щедро ги овкусява

Храни, полезни за хипертоници

Храни, полезни за хипертоници

Известно е, че при хипертония трябва да се ограничи употребата на готварска сол, кафе и алкохол. Но освен забранените храни, които стимулират повишаване на кръвното, има и техни „антиподи“ – продукти, чиято редовна употреба помага за нормализиране на кръв

Кафето няма вина за безсънието?

Кафето няма вина за безсънието?

Една от най-популярните напитки за ободряване в целия свят – кафето, няма вина за безсънието ни, уверяват учени от международен екип, обединени около твърдението след редица проучвания на фактите. Ароматът на кафето ни пробужда сутрин и не дава да заспим

Солената храна ни кара да преяждаме. Защо?

Солената храна ни кара да преяждаме. Защо?

Защо солената храна ни кара да преяждаме? Това е въпросът, на който дават обяснение руски специалисти, които в продължение на три година наблюдавали деветима руски космонавти, участвали в програмите по имитация на полетите. Оказало се, че колкото по-ниск

Кои псевдо диетични продукти са най-опасни?

Кои псевдо диетични продукти са най-опасни?

Уловките, които използват производителите на готовите хранителни продукти да създадат илюзията за голяма полза у купувача, се опитали да подредят учени от прочутата американска Мейо клиник. Пониженото съдържание на някое от вредните вещества в такива про