ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот
Търсене
Храни, които помагат да отслабнете след 40-те
5 храни могат да випомогнат да отслабнете и да поддържате ... чувствате сити през следващите три до пет часа. Освен това ограничава желанието за сладко. Ядки и семена. Микронутриентите, открити в ... здравословни мазнини. Изследванията показват, че консумацията на ядки и семена подобрява инсулиновата чувствителност. Кисело зеле.То съдържа както пробиотици, така и ... пробиотиците в киселото зеле могат да намалят усвояването на мазнини.
От кома до пълно възстановяване: Лекари от пет столични болници спасиха две млади жени с автоимунен енцефалит, провокиран от тумор в яйчника
Лекари от пет столични болници спасиха две млади жени ... постигат резултати на европейско ниво и са ясен пример за взаимодействие между двеводещи университетски болници. Втори клиничен случай Няколко месеца ... при лечението на едно от най-редките, но потенциално животозастрашаващи състояния.
Кои храни се препоръчват при киселини?
На хората, склонни към киселини, обикновено се препоръчва да следват ... се счита за истински спасител за страдащите от киселини, като помага за намаляване на болката. Как се храните: Бавно дъвчете ... на киселини. Ключът е да не се прекалява, подчертават експертите.
Маслата могат да предпазят сърцето от усложнения, свързани с холестерола
Правилните масла насърчават здравето на сърцето и помагат за предотвратяване на висок ... на алфа-линоленова киселина (ALA), омега-3 мастна киселина с кардиопротективни свойства.
Кръвната група може да повлияе на риска от образуване на тромби
Пациентите с рак с определени кръвни групи са изложени на ... Кръвните съсиреци са много опасни и трябва да се лекуват , за да се предотвратят сериозни усложнения. В някои случаи ... разпознаете признаците и да знаете как да намалите риска си.
6 добавки, които могат да навредят на сърдечно болни хора
Сърдечно-съдовите заболявания са едни от най-често срещаните. Приемът на добавки ... Сърдечна недостатъчност възниква, когато сърцето не може да изпомпва кръв или ефикасно в цялото тяло. Лекарите предупреждават срещу добавките поради ... и минерални таблетки, освен ако не са предписани от лекар.
Защо да ядем лук преди лягане
Консумацията на лук помага на тялото да се справи със ... е богат на L-триптофан, аминокиселина, която действа като естествен успокоително . Редовната консумация на лук има значително влияние върху добрия ... на менопаузата, тъй като помага за укрепване на костите им.
Имате болки в ставите? Наблегнете на маслините!
Консумацията на маслини в продължение на един месец може да ... както сочи преглед на множество изследвания. Мощен антиоксидант и противовъзпалително , наречено хидрокситирозол в зехтина, може да насърчи „оцеляването“ на ... маслини, съобщават, че изпитват по-малко болка по време на сън.
Пълнозърнестите храни помагат за понижаване на кръвното
Редовната консумация на пълнозърнести храни подобрява кръвното налягане, твърдят експертите ... храни. • Помагат да се чувствате сити по-дълго, което е за поддържане на здравословно тегло. • Повишават нивата на калий ... плосък хляб. • Две до три супени лъжици пълнозърнеста паста.
Крушите пазят от хипертония, диабет и наддаване на килограми
Консумацията на круши се свързва с множество ползи за здравето ... своя страна, осигурява на организма витамини, каротеноиди и минерали, които укрепват капилярите и кръвоносните артерии.