Въпреки че висцералните мазнини са едни от най-смъртоносните мастни натрупвания, те са и най-лесните за изгаряне, твърдят експерти. Най-ефективният подход за всякакъв вид отслабване са упражненията, но изследванията показват, че добавките с чай също могат
Какаото може да действа като енергиен катализатор, сочат данни от изследване на американски учени, публикувани в „Американско списание за клинично хранене“.
Използването на какаови зърна като енергийни стимулатори е древна традиция на коренните жители на
Пиенето на сок от червено цвекло преди тренировки удължава живота на мозъка, като влияе на отделни негови области, установили американски учени от Университета Уейк Форест. Това се дължи на азотния окис, съдържащ се в сока от червено цвекло, който увелича
Изследване на японски учени от Университета Тохоку показало, че обезмаслените млечни продукти спасяват психиката. Учените от страната, в която българското кисело мляко е на особена почит, анализирали данни от анкета сред 1159 японци на възраст между 19 и
Фъстъците помагат за поддържане на клетките в стените на кръвоносните съдове и това им дава възможност да се запазят по-еластични и здрави, съобщават учени в Journal of Nutrition.
Учените доказват, че фъстъците понижават характерното увеличение на нивото
През пролетта специалистите препоръчват да включвате в храната си колкото може повече продукти за естествена детоксикация, които ще помогнат да изведете от организма токсините и да възстановите алкалната среда, както и своето индивидуално ниво на киселинн
Ако ви се е случвало сиренето да ви се услади така, че да изядете наведнъж цяла питка камембер, то вероятно ще ви е любопитно да узнаете, че това си е цял научен проблем!
Изследване на учени от Мичиганския университет, чиято цел била да установят „лекарс
Фъстъкът може да предотврати сърдечни пристъпи и инсулти, показват резултати от изследване на американски учени от Университета в Пенсилвания, съобщава The Daily Mail. Ако по време на стандартно хранене изяждате и по три унции фъстъци, може да обуздаете в
Кажи ми каква салата ядеш и ще ти кажа коя е родината ти. Такава може да бъде перифразата на тази поговорка. Действително, приготвянето на всяка салата се съобразява със съответни национални особености.
Немците не могат да си представят салата без белтъч
Хипертонията е едно от най-разпространените заболявания на човека, което е обусловено от начина на живот и на хранене. Към факторите, влияещи на развитието на патологията често се отнася и употребата на някои хранителни продукти, сред които и кафето.
Пос
Това твърдят американски учени от Университета в Джорджия, чието изследване е публикувано в Journal of Food Composition and Analysis.
Първоначално нивото на съдържащите се витамини и в едните, и в другите е почти еднакво, установили изследователите. Но с