Естествените съставки, открити в кафето, помагат за намаляване на вредния оксидативен стрес в черния дроб. Според изследвания, консумацията на кафе е свързана с намален риск от чернодробни усложнения при хора с наднормено тегло и диабет тип 2.
Кофеинът и
Това установили ирландски учени от Университетския колеж в Дъблин, чийто експеримент доказал, че употребата на 120 грама мазно сирене всеки ден в продължение на шест седмици подобрява значително холестеролния профил. Което не се случва при употребата на с
Веществото Индол-3-Карбинол, съдържащо се в броколито, алабаша, брюкселското зеле и ряпата, предпазват от развитието на рак на дебелото черво. Това доказали резултати от изследване на учени от лондонския институт Франсис Крик, публикувани в списание Immun
Съединения, открити в ряпата Sakurajima Daikon, могат да помогнат за защита на коронарните съдове и да предотвратят така сърдечни заболявания и инсулт, сочат резултати от изследване на японски учени от Университета Кагошима.
Sakurajima Daikon се отглежд
По време на големите жеги специалистите препоръчват да включим в менюто си повече пикантни храни. Те охлаждат организма, ускоряват обмяната на веществата средно с 20%, изгаряйки калории за сметка на генерираната топлина и укрепват имунната система, съобща
Непременно включвайте в менюто си сини сливи, те съдържат висока концентрация на антиоксиданти, съветват американски експерти. Сливите помагат и за храносмилането, понижават холестерола, препятстват инфекциите и рака и нормализират процеса на кръвосъсирва
Разпространената хранителна добавка Омега 3 намалява агресивността в поведението и оскърбителното поведение, установили американски учени от Университета в Масачузетс.
Наблюденията върху деца показали, че агресивността им след приемане на Омега 3 мастни
Една от формите на витамин В3 – никотинамид рибозид, не само забавя естествената амортизация на телесните органи, но е способен и да се бори с възрастта, е изводът на швейцарски учени от Университета в Цюрих.
Учените провели експеримент с двугодишни –
Яйцата са един от най-подходящите продукти за качествен сън, защото ни приспиват. В този смисъл яйцата са суперпродукт, категоричен е диетологът Шарън Натоли и се обосновава защо. Яйцата помагат за изработването на мелатонин – хормонът, регулиращ биоритми
Шампанското бе обявено за супернапитка от специалистите, защото при умерена употреба може да укрепи здравето, предава "Vlad Time". Причината е в това, че в състава на шампанското влизат различни полезни вещества, включително и фенолна киселина, поясняват
Боровинката е полезна, защото съдържа само 6% захари, до 7% дъбилни вещества, лимонена и ябълкова киселини, витамин С, каротин, микроелементи, както и органичен оцветител – антоцинин, на който се дължи синьо-лилавия им цвят.
В медицината се използват пл