Диабетът е сериозно и променящо живота състояние, при което нивата на кръвната захар стават твърде високи. Въпреки че не е известно какво го причинява при пациенти с диабет тип 1, по-често срещаният диабет тип 2 често е свързан с фактори на начина на живо
Замразените плодове и зеленчуци са по-полезни от свежите, къй като могат да съдържат с до 50% повече минерали и витамини, отколкото пресните, установили американски учени от Университета на Северна Каролина.
Замразяването е най-добрият начин за запазван
Тази оценка включва предотвратяването на приблизително 170 смъртни случая от коронарна болест на сърцето годишно.
Ползите за здравето зависят от вида на рибата, която консумираме, както и от възрастта и пола на хората, чиято диета се променя, казват диет
Комбинацията на алкохол с чай е опасна за хората, предупреждават руски учени. Вярно е, че ако пиете чай при махмурлук, може да намалите тежестта на симптомите от препиването, отбелязва "Российская газета". Малки дози алкохол, съчетани с чай, няма да навре
Една от любимите ни подправки – канелата, съдържа канелен алдехид, за който се смята, че спомага за намаляване на теглото и регулиране на апетита, понижава нивата на холестерола при диабетиците и смъква кръвното. Според Life Hacker, тези заключения са нап
Ако човек пие по две чаши кафе на ден, той може да увеличи продължителността на живота си с две години, съобщава Yahoo. Експертите направиха това заключение след анализиране на 40 публикувани по-рано изследвания. Всички те включват данни за 3852651 души.
Сиренето с различна масленост може да поддържа нормално нивото на кръвната захар, тъй като млечният продукт намалява инсулиновата резистентност, установили немски учени от Университета Алберт.
Учените провели експеримент с гризачи, като разделили животн
Яйцата удължават живота, затова трябва да се консумират почти всеки ден. Това показват научните изследвания на учени от Великобритания и Китай.
Експертите провели експеримент с участието на 416 хиляди китайски жители на възраст от 30 до 79 години. В хода
Популярната съставка на салатите - домати - не е полезна за всички, уточниха лекари. Въпреки че доматите съдържат много витамини, антиоксиданти и минерали и имат положителен ефект върху здравето, има случаи, когато този зеленчук може само да ви накара да
Яденето на извара преди лягане помага на хората с наднормено тегло ефективно да се отърват от телесните мазнини, твърдят американски учени от Университета във Флорида.
Учените провели експеримент с участието на доброволци, които ядели извара час-два пре
Нисковъглехдратните диети повишават вероятността от поява на предсърдно мъждене, предупреждават китайски учени от Университета Сун Ятсен в Гуанчжоу. Изследването им доказва, че опасността се запазва независимо от наличието или отсъствието на риск от предс