Ако редовно чоплетете носа или скубете косми, което означава, че редовно причинявате микроувреждания на лигавицата на носните проходи, сте изложени на повишен риск от развитие на болестта на Алцхаймер или други видове деменция. Това е любопитното заключен
Известен ни е фактът, че нощните походи до хладилника вредят на фигурата. Но въпросът не е само до естетиката. Мексикански учени установили, че системните късни вечери са свързани и с по-висок риск от сърдечни заболявания и диабет.
Причината е в това, че
Разсеяността е признак за висока интелигентност, сочи изследване на американски учени от Технологичния институт в Джорджия, публикувани в списание Neuropsychologia. С което потвърждават позната истина за разсеяността на гениите, като просто „разширяват кр
Много от нас са убедени, че качеството на съня зависи най-вече от външни фактори. Изследване на международен екип учени обаче доказа, че на съня влияе и типа личност, съобщава онлайн изданието The Deccan Chronicle.
Участниците в изследването попълвали ли
Само една инжекция със стволови клетки е в състояние да ви спаси от болките в гърба за три години, твърдят австралийски учени от Университета в Мелбърн. Този метод на лечение ще промени коренно животът на хората, страдащи от остеохондроза, поразяваща межд
Местоработата далеч от дома е вредна, тъй като заради продължителното пътуване степента на удовлетвореност от работата се понижава, сочи изследване на британски учени от Университета в Западна Англия. Негативният ефект от 20 допълнителни минути пътуване с
Рискът от психични заболявания, като депресия, тревожни разстройства и шизофрения при жителите на големия град е много по-висок отколкото при живеещите в селски местности, уверяват немски учени. Причината е в шума, замърсения въздух и хроничния стрес, обя
Противоинфарктни макарони изобретиха италиански учени от Центъра за научни изследвания „Света Ана“ в Пиза, съобщава електронното издание Scientific Reports.
Тайната на лечебното въздействие на новия вид паста е в състава на брашното, от което се прави. К
Над 10 научни изследвания, потвърждаващи ползата от умереното пиене на алкохол за смъкване на риска от сърдечно-съдови заболявания, са публикувани в последните години.
Само италианските учени обаче, провели подробно проучване за влиянието на алкохола вър
Американски учени от Университета в Масачузетс не само открили ново полезно свойства на омега 6 мастните киселини, но и до голяма степен ги реабилитирали. Става дума за това, че преди известно време се появиха няколко научни статии, чиито автори твърдят,
Редовното приемане на витамин С намалява вредите, нанасяни на здравето от замърсения въздух, уверяват канадски учени от Университета във Ванкувър.
По време на изследването си учените наблюдавали 200 пациенти с хронична обструктивна белодробна болест – ХО