Естествените съставки, открити в кафето, помагат за намаляване на вредния оксидативен стрес в черния дроб. Според изследвания, консумацията на кафе е свързана с намален риск от чернодробни усложнения при хора с наднормено тегло и диабет тип 2.
Кофеинът и
Пациентите с диабет имат ограничени възможности за непрекъснат контрол на кръвната си захар. Медиците отдавна търсят неинвазивна алтернатива за самостоятелно тестване или за постоянни наблюдения чрез подкожен сензор.
Решението намери екип южнокорейски уч
През последните 30 години поп-музиката стана депресивна – жизнерадостните песни смениха тъжните балади. Такъв е изводът на американски учени от Калифорнийския университет, които анализирали аудио серия на половин милион музикални композиции, издадени в Ан
Бленуваното подмладяващо вещество все пак съществува. Само че то бе открито не там и не така, както се очакваше.
Предварителните изследвания върху мишки и маймуни вече са показали положителни ефекти на тази „панацея против стареене“, се съобщава в списан
Съдържащо се в куркумата вещество помага за лечението на неспецифичен язвен колит, установили американски учени. Неспецифичният язвен колит е хронично заболяване на дебелото черво.
Учените анализирали данни от базите Medline и Embase, материали от Кокран
Алкохолиците по света са повече от наркоманите, сочи доклад на международна група учени, посветен на статистиката от 2015 година за употребата на цигари, алкохол и наркотици, публикувана в списание Addiction. Според нея смъртните случаи в света, свързани
В отговор на многобройните запитвания на българските двойки с репродуктивни проблеми, МЕДИКАЛ ПАРК покани своят водещ специалист Доц. Д-р Айнур Ершахин в България за безплатни консултации на двойки с поредица репродуктивни неуспехи, които ще се осъществят
Според новата директива на Световната здравна организация (СЗО), към 2023 година всички страни по света трябва напълно да се откажат от използването на трансмазнини в хранителната промишленост. По този начин ще може да бъдат предотвратени по 500 хиляди см
Не изяснявайте отношенията си на гладен стомах, предупреждават американски учени от Университета в Охайо, които изяснили причината за повечето конфликти в любовните дойки.
При недостиг на глюкоза в организма на хората рискът от семейни конфликти се пови
Противно на практиката ни, публикуваме това писмо на развълнуван и благодарен родител. Не само заради уникалността на операцията, но и заради това, че рядко български лекари получават признание от самите пациенти. А никак не са малко са тези, които го зас
Две чаши вино могат да попречат да се наспим нормално, твърдят финландски учени, които установили, че качеството на съня след пиене на алкохол спада почти с 40%, съобщава The Daily Mail.
Учените анализирали данни за 4098 души на възраст между 18 и 65 год