Естествените съставки, открити в кафето, помагат за намаляване на вредния оксидативен стрес в черния дроб. Според изследвания, консумацията на кафе е свързана с намален риск от чернодробни усложнения при хора с наднормено тегло и диабет тип 2.
Кофеинът и
Обработените месни продукти повишават риска от рак на гърдата, твърдят учени от Харвардския университет, което досега се знаеше че се отнася до рак на задстомашната жлеза, простатата и червата, съобщава The Daily Mail.
При новото изследване цялото вним
Експерти обявиха червеното цвекло за суперпродукт. При редовна употреба червеното цвекло защитава от рак, затлъстяване и слабоумие, а също така укрепва и имунната система, подчертават експерти.
Тайната е в активните съединения, сред които е фолиевата кис
Ракът на белите дробове се смята за един от най-опасните видове. Учените не спират в търсенето на нови ефикасни химически препарати за неговото лечение. Многообещаващи резултати показал ресвератролът – вещество в състава на кожата и семената на гроздето.
Прието е да се смята, че така наречения лош холестерол - липопротеини с ниска плътност, провокира сърдечно-съдови заболявания. Последните изследвания обаче ни дават основание да погледнем по нов начин на това. Изследванията са на международна група учени
Съединението физетин е полезно за възрастните хора, твърдят учени от Университета в Минесота. Това е флавоноид, който може да бъде открит в плодовете и зеленчуците и най-вече в ягодите. В по-скромни количества ще го намерите във фурмите, ябълките, прасков
След поставяне на диагнозата диабет тип 2 човек трябва веднага да започне да отслабва, съветват британски учени от Университета в Ню Касъл, според които ако веднага не се опитате да поправите ситуацията, клетките на задстомашната жлеза ще се увредят необр
Учредителят на Българска асоциация по дермато-онкология (БАДО) д-р Ива Гаврилова спечели Годишната награда МОРЕ за принос в българската клинична онкология. Отличието бе връчено в рамките на Деветата национална научна конференция по онкология, която събра
Хората, които редовно приемат витамин D, рядко стават жертва на вирусни инфекции, уверяват японски учени от токийския университет Дзикей, които доказали това експериментално.
Витамин D или наричаният още „слънчев витамин“ стимулира имунитета за сметка на
Клиниката Fertility Institute в Калифорния вече предлага на своите клиенти сами да изберат цвета на очите на бъдещото си дете. Вероятно знаете за решетката на Пънет, която чрез прости таблици изяснява какви генетични черти унаследява от родителите си бебе
Досега канабисът се намира извън закона в Щатите, въпреки че отделни щати са легализирали растителния наркотик. Това обаче не спира хранителния гигант Pepsi.
Прекият конкурент Coca-Cola вече е заявил, че се готви да изследва нов сектор от полезни напитк