Естествените съставки, открити в кафето, помагат за намаляване на вредния оксидативен стрес в черния дроб. Според изследвания, консумацията на кафе е свързана с намален риск от чернодробни усложнения при хора с наднормено тегло и диабет тип 2.
Кофеинът и
Горещините ще го изискват все повече, но не прекалявайте с пиенето на вода, защото излишното количество в организма ви може да предизвика хипонатриемия - опасно понижение в нивото на натрия в кръвта, което може да причини оток на мозъка. Това предупреждав
Кетонната (нисковъглехидратна) диета съдържа малко въглехидрати и много мазнини, заради което се смята полезна за здравето и по-ефективна за отслабване. Ново изследване на швейцарски учени обаче доказва, че такъв начин на хранене може да предизвика диабет
С помощта на новата платформа https://superdoc.bg може да намерите лекар по всяко време на най-удобната локация и да резервирате час за преглед от мобилното си устройство, докато пътувате в колата или в градския транспорт. Платформата предоставя детайлна
Британски учени от Ексетърския университет откриха съединения, способни да обърнат стареенето, съобщава Medical Express.
Учените провели изследване върху ендотелни клетки, като анализирали влиянието на съединения, прицелно въздействащи на митохондриите
Сънят, продължаващ повече от препоръчваните 7-8 часа в денонощие повишава риска от преждевременна смърт, установили британски учени от Килския университет.
Учените анализирали данни от 74 изследвания, участниците в които били повече от три милиона души.
По време на големите жеги специалистите препоръчват да включим в менюто си повече пикантни храни. Те охлаждат организма, ускоряват обмяната на веществата средно с 20%, изгаряйки калории за сметка на генерираната топлина и укрепват имунната система, съобща
Кафето, прочуто като най-ободряващата сутрешна напитка, вече е „детронирано“. Въпреки ободряващия си ефект, прекалената му употреба може да предизвика появата на неприятни симптоми, включително сърцебиене и покачване на кръвното. Освен това постоянната му
Смята се, че пробиотиците са само полезни и показни за всички. Това обаче не е така. Съществува връзка между пробиотиците, замъгленото съзнание, слабата краткосрочна памет и проблема с концентрацията на внимание.
Проблемът е в преобладаване на определени
В болниците по цял свят се използва дезинфектант за ръце (обеззаразяващо средство на спиртна основа) за предпазване от разпространението на инфекции. Последните изследвания обаче сочат, че той вече не е заплаха за нито една бактерия, предава Live Science.
Знаем, че тежката храна преди лягане е вредна. Но и да лягаме с празен стомах също не се препоръчва. Събуждайки се с чувството за глад, човек рискува да изяде много повече, отколкото му е необходимо за засищане. А това заплашва с трупане на килограми.
Е