Смята се, че полифенолите в чая удължават живота, като потискат увреждането на ДНК и поддържат дължината на теломерите. Чаят съдържа вещества, свързани с по-ниска честота на някои хронични заболявания. Разглежданите агенти включват полифеноли, по-специалн
Учените отдавна твърдят, че липсата на витамин D в човешкото тяло може да доведе до различни негативни последици, от които страдат много системи на организма.
Ново проучване показва, че поради липсата на този витамин, хората могат да получат и мигрена
Яденето на извара преди лягане помага на хората с наднормено тегло ефективно да се отърват от телесните мазнини, твърдят американски учени от Университета във Флорида.
Учените провели експеримент с участието на доброволци, които ядели извара час-два пре
Соевият протеин смъква холестерола, твърдят учени от болницата „Св. Михаил“ в Торонто, цитирани от Science Daily. В същото време Американската администрация по храните и лекарствата е на път да премахне соята от списъка на здравословните храни.
Канадскит
Новият министър на здравеопазването в Норвегия Силви Листхауг твърди, че самите хора трябва да решат как да живеят.
Вярвам, че на хората трябва да бъде позволено да пушат, да пият и да ядат толкова червено месо, колкото искат. Властите могат да им предос
Британски учени от компанията за медицински иновации Olberon Medical Innovations и Университета в Нотингам Трент създадоха технология, която може да увеличи диаметъра на вените с една трета. Това ще подпомогне медицинските специалисти, които взимат кръв з
Два човешки живота бяха спасени, а две семейства от България и Турция остават свързани завинаги след размяна на бъбреци и кръстосана трансплантация. Трансплантациите и при двамата пациенти са успешни и бъбреците функционират съвсем нормално, съобщава хиру
Достатъчно е да се ядат от две до четири яйца седмично, за да се намали риска от загуба на зрението в напреднала възраст, уверяват австралийски офталмолози от Института за медицински изследвания Westmead към Университета в Сидни.
Изследователите анализир
При свръх издръжливите хора рискът от рак на белия дроб се намалява със 77%, а ракът на червата - с 61%, сочат резултатите от широкомащабно проучване на учени от Медицинския университет „Джон Хопкинс“, публикувани в списание Cancer.
Изследователите анали
Любовта към горчивите или сладки напитки не зависи от вариациите в гените, отговорни за вкуса, а е зависима от гените, свързани с психоактивните свойства на тези напитки, показва ново проучване на британски учени.
Учените разделили напитките на две групи
Нашето тяло често сигнализира за заболявания чрез определени признаци. Едно от местата в тялото ни са стъпалата, за чието състояние трябва внимателно и редовно да следим, препоръчват британски учени. Защото стъпалата могат да разкрият не само появата и ра