Смята се, че полифенолите в чая удължават живота, като потискат увреждането на ДНК и поддържат дължината на теломерите. Чаят съдържа вещества, свързани с по-ниска честота на някои хронични заболявания. Разглежданите агенти включват полифеноли, по-специалн
Ако човек пие по две чаши кафе на ден, той може да увеличи продължителността на живота си с две години, съобщава Yahoo. Експертите направиха това заключение след анализиране на 40 публикувани по-рано изследвания. Всички те включват данни за 3852651 души.
Водещи кардиолози от Клиниката по Кардиология на болница Токуда ще извършват безплатни профилактични прегледи по повод Световния ден за борба с хипертонията - 17 май.
Прегледите са насочени към пациенти с хипертония. За такива се смятат хора със стойност
Учените от Kралския колеж в Лондон разкрихя как бързо да се справят със сърдечната недостатъчност като регенерират специфични клетки в сърдечния мускул, съобщава The Daily Mail. Те предлагат да се въведе генът, който стимулира растежа на клетките в детств
Жена на 48 години от Кюстендил, изпаднала в мозъчна смърт след мозъчна хеморагия, даде шанс за живот на двама пациенти с хронична бъбречна недостатъчност в УМБАЛ "Александровска". Трансплантирани са 35-годишна жена от с. Войводиново, общ. Марица и 58-годи
Индексът на телесната маса при жителите по селата през последните 30 години нараства по-бързо, отколкото сред гражданите, противно на разпространеното мнение за връзката между градския начин на живот и тенденцията за повишаване на килограмите, пишат автор
Сиренето с различна масленост може да поддържа нормално нивото на кръвната захар, тъй като млечният продукт намалява инсулиновата резистентност, установили немски учени от Университета Алберт.
Учените провели експеримент с гризачи, като разделили животн
Яйцата удължават живота, затова трябва да се консумират почти всеки ден. Това показват научните изследвания на учени от Великобритания и Китай.
Експертите провели експеримент с участието на 416 хиляди китайски жители на възраст от 30 до 79 години. В хода
Световните данни показват, че 88% от хората знаят, че излагането на слънце увеличава риска от рак на кожата, но само 18% от тях се предпазват от слънцето. Освен това, половината от пациентите отлагат търсенето на лечение от три до шест месеца, след като в
Популярната съставка на салатите - домати - не е полезна за всички, уточниха лекари. Въпреки че доматите съдържат много витамини, антиоксиданти и минерали и имат положителен ефект върху здравето, има случаи, когато този зеленчук може само да ви накара да
Нов щадящ метод за лечение на дискови хернии въведоха в Клиниката по неврохирургия на УМБАЛ „Св. Иван Рилски”. Ендоскопската дискектомия съкращава болничния престой на пациентите и е по-малко травматична.
Досега тази техника се осъществяваше под микроск