Химикал, открит в маслото на определена билка, предотвратява затлъстяването при субекти и намалява висцералните мазнини, сочи проучване на международен екип учени.
За разлика от подкожните мазнини, които се намират точно под кожата, висцералните мазнини
Антивирусни лекарства, лекарства за кашлица, отхрачващи, адсорбенти, капки за сърце. Оборудването на домашната аптечка с тези средства е безполезно, твърдят експертите. Техните аргументи са публикувани в списанието Profile.
Учените смятат, че употребата
Българското дружество по ендоваскуларна терапия с председател проф. Иво Петров, водещ интервенционален кардиолог и ангилог, организира за пети пореден път Балкански Ендоваскуларен Конгрес. BEC & ISEVS Endovascular Academy 2019 ще се проведе от 29 ноември
Едно след друго проучванията показват колко мръсният въздух е опасен за човешкото здраве. И ако на улицата не можем да направим нищо, за да подобрим качеството му, то въздухът в стаята все още може да се почисти. Ето какво препоръчват специалистите чрез T
Възрастните, които ядат по-малко червено месо и повече зеленчуци, са с 30% по-малка вероятност да загубят слуха си. Заключенията са на американски учени, направени въз основа на наблюдения на над 3000 жени в Щатите.
Здравословната диета защитава човек от
Противовъзпалителните лекарства глюкокортикоиди могат да увеличат риска на човек от развитие на диабет, показа изследване на италиански и британски учени.
Лекарите предписват противовъзпалителни лекарства за дълъг или кратък срок за лечение на редица заб
Есенното време провокира ставните броблеми. Но има продукти, които могат да облекчат симптомите и протичането на ставни заболявания въобще.
Препоръчителните продукти помагат за защита от метаболитни нарушения в хрущялната тъкан вътре в ставата, което во
От 11 до 13 ноември в София се проведе Първата международна конференция „Аутизмът не е присъда!“. Форумът събра на едно място водещи експерти в областта, които споделиха ценни съвети от своя професионален опит в работата си с деца с аутизъм. По време на у
Отбелязваме Световния ден на диабета. По този повод експертите обявяват списък с шестте храни, които задължително трябва да присъстват в менюто на всеки човек с диабет.
Мазна риба. Добавете пъстърва, сардини и скумрия към менюто си. Те съдържат омега-3 м
След 50-годишна възраст в човешкото тяло може да се появи липса два жизненоважни витамина: витамин D и витамин В12. Това сочат данни на американските национални здравни институти.
Както обясняват специалистите, с възрастта процесите на усвояване на опред
Човешкото дълголетие зависи от различни фактори, включително генетиката и правилното хранене. Многобройни проучвания показват, че кафето играе важна роля в този процес.
Кафето съдържа стотици различни компоненти и някои от тях имат определени ползи за на