ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот


Новини

Начало Новини A+ A-

Зеленият чай прави артериите „разтегливи“ и намалява риска от ранна смърт



Зеленият чай прави артериите „разтегливи“ и намалява риска от ранна смърт

Смята се, че полифенолите в чая удължават живота, като потискат увреждането на ДНК и поддържат дължината на теломерите. Чаят съдържа вещества, свързани с по-ниска честота на някои хронични заболявания. Разглежданите агенти включват полифеноли, по-специалн

Още статии общо: 6042

Откриха гъбични спори в атмосферата, причиняващи астма

Откриха гъбични спори в атмосферата, причиняващи астма

След подробен анализ на аерозолите на атмосферния въздух и американски учени откриха в облаците голям брой фрагменти от гъбични спори, които могат да причинят алергии и астма у хората. Резултатите от изследването са публикувани в списанието Science Advanc

Маслиновите листа помагат при диабет

Маслиновите листа помагат при диабет

Изследванията показват, че екстрактът от маслинови листа може да помогне за лечение на диабет тип 2. Много хора знаят, че маслините и зехтинът са прекрасен компонент на здравословната диета. Те съдържат не само високи нива на антиоксиданти и здравословни

Кожата на лицето се зачервява? Неочевидни причини

Кожата на лицето се зачервява? Неочевидни причини

Много фактори могат да направят лицето ви червено, включително слънчево изгаряне, акне и горещи вълни по време на менопаузата. Ето някои по-малко очевидни причини за червено лице, за които съобщава от Американската асоциация на дерматолозите. Себореен де

Шоколадът много полезен за стабилизиране на кръвното

Шоколадът много полезен за стабилизиране на кръвното

Употребата на шоколад разширява кръвоносните съдове и стабилизира кръвното налягане, твърдят португалски учени от Политехническия институт в Коимбра, които успели да проверят благоприятното му въздействие върху сърдечно-съдовата система. Екипът от специа

Похапва ти се сладичко след ядене. Какъв знак е това?

Похапва ти се сладичко след ядене. Какъв знак е това?

Много хора не могат да завършат храненето си без десерт. За тези, които трябва да отслабнат или да намалят приема на захар, това може да бъде проблем. Експертите, цитирани от Times Now, отбелязват, че е много важно да се разбере причината за подобно прист

Пациент с масивен инсулт бе спасен с механично изваждане на тромба в Токуда

Пациент с масивен инсулт бе спасен с механично изваждане на тромба в Токуда

Пациент под 40-годишна възраст с тежък мозъчен инсулт беше изправен на крака само за няколко дни в Клиниката по Неврология на Аджибадем Сити Клиник Болница Токуда след успешно лечение по един от най-съвременните животоспасяващи методи - механична тромб ек

Нова опасност от обикновения домашен прах!

Нова опасност от обикновения домашен прах!

Прахосмуквайте редовно у дома, тъй като прахът може да се превърне в истинско леговища на супер бактериите, алармират американски учени от Северозападния университет. Бактериите, живеещи в прахови частици, са се научили да обменят ДНК помежду си. И тези ч

Пилешки бутчета срещу високо кръвно налягане

Пилешки бутчета срещу високо кръвно налягане

Когато протеинът разгражда пилешките бутчета, в тялото се отделят вещества, които помагат за понижаване на високото кръвно налягане, откриха японски учени, съобщава Express. Високото кръвно налягане създава повишено натоварване на артериите, които са отг

Наночастици спасяват човешкия мозък от фатален оток

Наночастици спасяват човешкия мозък от фатален оток

Нов начин за намаляване на мозъчния оток при травматично увреждане на мозъка, като се използват специални наночастици предлагат американски учени от Северозападния университет в Чикаго. Тези частици забавят катастрофалния процес. Известно е, че при мозъчн

Два банана дневно помагат за смъкване на кръвното

Два банана дневно помагат за смъкване на кръвното

Яденето на банани може да бъде ефективен начин за контрол на кръвното налягане и намаляване на високите показатели. Това твърдят британски експерти от организацията Blood Pressure UK, която се занимава с популяризиране на методите за превенция на хипертон