Липса на здрав блясък, суха, дехидратирана кожа. По челото се появяват бръчки и гънки, кожата се отпуска. Според експерти, ако се откажете от сладкото, ще видите резултати в рамките на един месец: метаболизмът ви ще се подобри, безсънието ще изчезне. И до
Австралийски изследователи от Университета Къртин са разработили малки капсули, които могат ефективно да действат върху черния дроб и панкреаса, намалявайки възпалителните ефекти на диабет тип 2.
Изследване на учените показва доколко мъничките капсули, р
Младата жена постъпва в Университетска болница Аджибадем Сити Клиник Сърдечно-съдов център със силно увредено сърце, отслабена сърдечна помпена функция и с много затруднено дишане. От пет болници отказват да я приемат поради невъзможност да се справят. Ня
Зрението е една от най-важните човешки възможности, която отваря целия свят пред нас. Ярки, красиви, необичайни, очите са и част от чара на човека. Ако не наблюдавате състоянието на очите си, можете да загубите всичко това.
Какви навици могат да развалят
Чаят от лайка помага на диабетиците да намалят прогресията на заболяването, дори ако се пие само по чаша напитка дневно. Това казма д-р Сихам Маркет пред портала The Times Hub.
Специалистът припомни, че диабетът се развива поради нарушена абсорбция на гл
Експерти от Лондонския университетски колеж са уверени, че докато гледаме филми, сърдечната честота се повишава, както при леките кардио тренировки. Според специалистите, цитирани от The Daily Mail, тялото започва активно да реагира и възприема стимули по
Пиенето на кафе с канела може да подобри храносмилането, а също така спомага за изгарянето на мазнините, твърдят експерти пред портала Focus.de.
Кафето е напитка, полезна в много отношения, употребата му подобрява състоянието на сърцето и черния дроб, ак
Учените нарекоха 47,2 години най-лошата възраст за жителите на развити страни като Япония или Холандия. Това е същата криза на средната възраст, за която учените спорят толкова често. Някои твърдят, че тази концепция е измислена, докато други са сигурни,
Овесените трици съдържат повече витамини, минерали и фибри от традиционните овесени ядки. Това се дължи на многото ползи за здравето, които получавате, като включвате овесени трици в диетата си.
Питателни са. Овесените трици съдържат същото количество въ
Отделете малко време, за да помислите как можете да подобрите живота си през 2020 г., съветват психолози в портала The Times Hub. Те посочват няколко начина, които могат да ви помогнат да станете по-уверени и да спрете да губите лично време за всичко нену
Здравната индустрия е пълна с диети, упражнения и лечебни методи за облекчаване на стреса. Но изследователи от Съединените щати, Унгария и Великобритания предлагат по-практичен начин за справяне със стреса - използването на кал.
В проучване, публикувано