Естествените съставки, открити в кафето, помагат за намаляване на вредния оксидативен стрес в черния дроб. Според изследвания, консумацията на кафе е свързана с намален риск от чернодробни усложнения при хора с наднормено тегло и диабет тип 2.
Кофеинът и
Безплатни консултации за инвитро оплождане ще проведе у нас доц. Айнур Ершахин, един от най-успешните специалисти в областта на инвитро оплождането в Турция. Тя ще гостува в България на 8 септември 2017 г., за да консултира двойки с репродуктивни проблеми
Особено съединение в какаото, което помага на организма да отделя инсулин и по-добре да реагира на повишаването на кръвната захар откриха учени от Университета Бригъм Янг, съобщава The Indian Express. Това може да помогне за създаването на нова терапия ср
Достатъчно е да се разходите само няколко минути, за да се подобри настроението ви, уверяват американски учени от Университета в Айова. Тайната е в това, че движението се асоциира с търсенето на храна и възнаграждение.
В трите експеримента на учените уча
Балансираната напълно диета дава на човек достатъчно витамини, в това число и витамин С, твърдят австралийски учени, коментирайки данни от изследване за това, че витамин С може да бъде свързан с развитието на някои форми на рак на кръвта, публикувани в ав
Интернет зависимостта е тясно свързана с раздразнението, тревожността, натрапчивите мисли и действия, твърдят индийски експерти. Освен това тя се отразява и на отношенията с другите хора и общото здравословно състояние. Специалистите в Индия сравняват инт
Така наречената кристална форма на холестерола е най-опасна за сърцето, открили американски учени от Мичиганския университет след изследване, касаещо блокада на коронарните артерии.
Никак не е просто да разпознаем сърдечния пристъп. Има обаче един симпто
За да се превърне в хит една песен, хармоничната ѝ структура трябва да се хареса на системата на възнаграждение в нашия мозък. Това твърдят в статия в списание Frontiers in Human Neuroscience американски учени от Джорджтаунския университет.
Учените пров
Швейцарско сирене препоръчват за дълъг живот учени от Корейския университет. Учените доказали това, като провели изследване върху кръгли червеи. И открили, че бактериите Propionibacterium freudenreichii, използвани при производството на сиренето Ементал,
Вероятно неведнъж са ви предупреждавали, че от картофите и макароните се напълнява. Така ли е обаче?
Затлъстяването всъщност съвсем не е от тези продукти, а от мазните сосове, сметаната и растителното масло, както и от сиренето, с които щедро ги овкусява
Съкращаването на фазата на бързия сън, през който човек наблюдава съновидения, е свързано с риск от развитие на деменция, установили австралийски учени. Данни от изследването им са публикувани в списание Neurology, за него съобщава и Американската академи