Правили са го нашите прадеди, които „сядали на софрата“, намираща се на пода с подвити колене. Международно проучване днес ни връща към този навик и прави проучване сред 2000 души. Способността да седим и да се изправяме от пода е свързана с удължена прод
Редовното приемане на витамин С намалява вредите, нанасяни на здравето от замърсения въздух, уверяват канадски учени от Университета във Ванкувър.
По време на изследването си учените наблюдавали 200 пациенти с хронична обструктивна белодробна болест – ХО
Двама пациенти с рак на простатата бяха оперирани в Болница Токуда с помощта на най-прецизната хирургия в урологията – робота Да Винчи. За да наблюдава и осигурява методична подкрепа за екипа на д-р Давидов при хирургичните интервенции, пристигна един от
Достатъчно е да изяждате по един банан или едно авокадо дневно, за да предотвратите опасностите от инсулт или инфаркт, уверяват американски учени от Университета в Алабама. Тайната от въздействието на тези плодове е в богатото съдържание на калий, който п
И тази есен специалистите по грип очакваха той да пристигне към края на септември и наистина, грипът дойде по разписание с разнообразни варианти на ОРВИ – остри респираторни вирусни инфекции. Общественият транспорт се напълни с хремави и кашлящи хора. Дец
Медицинските платформи, работещи на основата на изкуствения интелект, се научили да поставят диагнози с точност до 85%, както и да назначават лечение на онкологично болни, където в 96% от случаите предписанията на изкуствения интелект съвпадат с курса, пр
Диетата с високо съдържание на витамин С може да защити зрението, сочи ново изследване на британски учени от Кралския колеж в Лондон..
Британските учени предполагат, че може да подобрите зрението си, просто употребявайки портокали. Те открили още, че при
Столичани и всички нуждаещи се от страната вече имат възможност да ползват нова медицинска услуга. Става въпрос за т.н. скенар терапия, смятана по света за медицина на бъдещето.
Услугата се предлага в ДКЦ „Св.Врач и св. св. Козма и Дамян“.
Какво предста
Хората разбират най-добре емоциите на другите, ако се фокусират върху гласа им, твърди социалният психолог Майкъл Краус от Йейлския университет. Затова и не бива по време на разговор да изостряте вниманието си върху изражението на лицето или жестовете, съ
Соевото масло стимулира усвояването на хранителните вещества в салатите, открили американски учени от Университета в Айова. Най-добре от това се повлияват четири вида каротеноиди - алфа-каротин, бета-каротин, лутеин и ликопен, две форми на витамин Е, вита
Бургаската университетска болница „Дева Мария“ е Болница на годината на България. Това стана ясно по време на престижните Национални медицински награди, известни като Медицинските Оскари на България. Почетният приз бе връчен от здравния министър проф. д-р