Д-р Ваня Митова е един от малкото български специалисти с обучение по хирургия и онкопластична хирургия на гърда в Оксфорд, Кеймбридж и Институт „Кюри“ в Париж. Тя е създател на мултимодалното мобилно приложение BreastHelp за профилактика и проследяване н
Лекарите неведнъж предупреждават, че излишъкът от сол води до високо кръвно. Сега обаче съветът им е да се откажем от солената храна и заради това, че тя руши черния дроб. Препоръката е на китайски учени от Цзинанския университет, които проучили как солта
Вкусът на кафето далеч не се харесва от всеки. И генетиците от Северозападния университет в Чикаго знаят къде е причината. Те открили особени мутации, каращи човека да пие много кафе.
Традиционно се смята, че горчивата напитка е предупреждение към човек
Ако пациентът е убеден, че приеманите от него лекарства могат да му навредят, голяма е вероятността той да започне да изпитва странични ефекти. Аналогичен ефект се наблюдава и в случаите с възприемане на болката.
Това доказали експериментално учени от Ун
Вкусът на кафето далеч не се харесва от всеки. И генетиците от Северозападния университет в Чикаго знаят къде е причината. Те открили особени мутации, каращи човека да пие много кафе.
Традиционно се смята, че горчивата напитка е предупреждение към човек
Климатичните условия за живот влияят на нивото на употреба на алкохол, установили американски учени от Университета в Питсбърг. Така например хората, живеещи в региони с по-ниски температури и с по-оскъдна слънчева светлина, пият повече от жителите на топ
Здравен паспорт за проследяване на здравето на всяко дете създаде екипът на отделението по Неонатология в Аджибадем Сити Клиник Болница Токуда. Книжката с информация и съвети беше представена в навечерието на Световния ден на недоносените – 17-ти ноември.
Процедурите по пластична хирургия са се увеличили с цели 5 % - най-голямото увеличение за хирургичните интервенции във времето изобщо, съобщи пластичният хирург д-р Людмил Пеев от болниица Вита след завръщането си от световния конгрес на Международната ор
Средиземноморската диета, съчетана със спорт и ограничение в калоричността на храната е най-успешният път не само към редуциране на теглото, но и възможност дълго да задържим получените резултати, уверяват испански учени от Университета Ровира и Вергили.
Виновно за депресията ви може да стане и среднощното гледане на телевизия, твърдят американски учени, базирайки се на резултати от изследване.
По време на експеримента невролозите от Университета в Охайо поставили едната група гризачи в условията на стан
Знаем, че високото кръвно и сърдечните заболявания са свързани. Но рискът нараства много повече, ако високо кръвно налягане се наблюдава у млад човек, сочи изследване на американски учени от Дюк университет.
Американските кардиолози определят за нормално