5 храни могат да ви помогнат да отслабнете и да поддържате стегнат корем и талия след 40 години, но консумацията им насърчава изгарянето на мазнини най-вече по време на физическа активност. Кой са тези храни, изброяват експерти от Nutrition Journal.
Лене
Препоръката да не ядем два часа преди сън се оказа безполезна. Нещо повече – късната вечеря не повишава риска от затлъстяване и диабет. Това сочат резултати от изследване на японски учени от Университета в Окаяма, публикувани в списание BMJ Nutrition, Pre
За осма година Клиниката по Кардиология на Аджибадем Сити Клиник Болница Токуда е домакин на традиционното ежегодно научно събитие за интервенционални кардиолози „Български бифуркационен курс“. Конференцията отново събира на едно място много водещи имена
Възможен е пробив в лечението на диабета, благодарение на изкуствено създадена система от кръвоносни съдове, твърдят учени от Университета в Британска Колумбия. Както е известно, при диабета в кръвоносните съдове се наблюдава анормално удебеляване на база
Шегите и смехът правят връзките по-силни и устойчиви, е изводът на Джефри Хол, специалист по комуникациите в Канзаския университет, изучаващ ролята на хумора в отношенията в двойките. Предварителните изводи от мащабното изследване на Хол и екипът му били
Когато сърцето нарушава своя ритъм, това може да стане крайно опасно и до доведе човек дори до смърт. В такъв случай посещението при лекар е задължително и всякакви извинения са забранени. Иначе това заплашва със сериозни проблеми. Всеки, който получава а
Виетнамски лекари спасиха свой сънародник от смъртоносно алкохолно отравяне, вливайки в организма му 4,5 литра бира, съобщава Daily Mail.
Инцидентът станал в една от болниците на провинция Куангчи. Спешна помощ доставила в болницата 48-годишния Нгуен Ван
Какаото повишава ефективността на лекарствата против кашлица, твърди британският професор Айлин Морис от Йоркширския университет, според която шоколадът е идеален компонент за препаратите против кашлица. Това тя доказва по време на изследване на лекарство
Вместо да работите седнали по шест и повече часа дневно, може да стоите. Това ще ви позволи да изгаряте по 0,15 калории в минути в повече, отколкото когато сте седнали.
Следователно ако стои по шест часа дневно, човек с тежест 65 килограма изгаря допълн
Коренът на джинджифила е потенциално средство за лечение на хипертоници и диабетици, твърдят американски учени. Експериментът им показал, че джинджифиловият корен подобрява дългосрочния контрол на нивото на кръвната захар при хората с диабет тип 2.
Оказв
През януари много хора се чувстват отпаднали, апатични, наляг аги сънливост, умора, понижено настроение, нежелание да работят и проблеми с концентрацията. Това състояние е следствие не само от многобройните зимни празници, а и от факта, че пролетта все ощ