Екип по майчино-фетална медицина от Медицински комплекс „Д-р Щерев“ успешно приложи иновативен терапевтичен подход при изключително рядък и високорисков случай на голям тумор в плацентата по време на бременност.
Става въпрос за рядък тумор в плацентата,
Диабет тип 2 е животозастрашаващо заболяване, но може да бъде предотвратен до голяма степен чрез промени в начина на живот. На конференцията Nutrition 2019, проведена в Балтимор (САЩ), бяха представени няколко интересни проучвания, които показват как това
Хипертонията е опасно заболяване, което увеличава риска от сърдечни заболявания и инсулт. Опитайте да включите тези 7 подправки в диетата си - те съдържат вещества, които помагат да се регулира кръвното налягане.
Босилек. Според проучвания върху животни,
От новата година много от нас се заричат да започват живота си по нов начин. Прекрасен избор ще бъде отхвърлянето на някои митове от изминалата 2019-та, които са изключително вредни за здравето ни.
Ваксините причиняват аутизъм. През 2010 г. авторитетното
Трептящият мускул на клепача може да е признак на сериозни и опасни физически разстройства, като хипертония или неправилна работа на щитовидната жлеза. За причините, които може да стоят зад това явление, пише порталът Focus.de.
Миокимията на клепача са с
Има четири витамина, които не бива да пропускате, ако искате да стареете възможно най-бавно. Тези витамини предпазват от скъсяване на теломерите - фрагменти от ДНК, големината на които определя продължителността на живота.
Теломерите са повтарящи се ДНК
За някой празничната почивка продължава. Но за други днес е първият работен ден от годината. А това си е стрес. Как да го избегнем?
Американски учени смятат, че осъзнаване на състоянието помага на човек да се справи с ежедневния стрес. Ето как са стигнал
Знаете ли, че катарактата може да засегне цветоусещането ви? За щастие катаракталната хирургия е много по-успешна и безопасна в сравнение с операциите отпреди 100 години…
Френският импресионист Клод Моне (1840–1926 ) на около 60-годишна възраст развива
Общо 3 320 000 лв. отпусна Министерство на здравеопазването в изпълнение на Програмата за ремонт на сградния фонд на УМБАЛ „Александровска“ ЕАД, представена пред МЗ през септември 2019г. Средствата ще бъдат използевни за:
· Пребазиране на Клиника по але
Пиенето на филтрирано кафе намалява риска от диабет тип 2 с 60%. И всичко това, защото тази напитка може да прихване молекули, които влияят на нивата на кръвната захар, установили шведски учени.
Изследователи от Технологичния университет Chalmers и Униве
Ако имате проблеми с ендокринната и сърдечно-съдовата система, тогава трябва да забравите за традиционната гарнитура под формата на ориз или картофи, съветват канадските учени.
Пациентите, страдащи от диабет и хипертония, трябва да обърнат внимание на яс