ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот


Новини

Начало Новини A+ A-

Храни, които помагат да отслабнете след 40-те



Храни, които помагат да отслабнете след 40-те

5 храни могат да ви помогнат да отслабнете и да поддържате стегнат корем и талия след 40 години, но консумацията им насърчава изгарянето на мазнини най-вече по време на физическа активност. Кой са тези храни, изброяват експерти от Nutrition Journal. Лене

Още статии общо: 6042

Миризмата на урината предупреждава за коронавирус

Миризмата на урината предупреждава за коронавирус

Може да сте изложени на висок риск от заразяване с коронавирус, ако урината ви има особена миризма - това е знак, който не бива да пренебрегвате. За това предупреждват лекари от Обединеното кралство, като посочват поредния симптом на коронавирусна инфекци

Диетите на растителна основа понижават кръвното

Диетите на растителна основа понижават кръвното

Диета на растителна основа понижава кръвното налягане, дори когато консумирате малки количества месо и млечни продукти, сочат нови изследвания на британски учени от Университета в Уорик. Проучването е публикувано на 25 юли в списанието за хипертония. Авт

Първият сертифициран екип по нутригеномика у нас чака своите пациенти

Първият сертифициран екип по нутригеномика у нас чака своите пациенти

Петима български специалисти са оторизирани от престижната организация Dietitians of Canada да използват в практиката си решения от света на нутригеномиката – науката, която изследва връзката между гените и начина ни на хранене. Те работят в различни сфер

Могат ли зеленчуците и бобовите растения да са източник на младост?

Могат ли зеленчуците и бобовите растения да са източник на младост?

Ако искате да живеете по-дълго, трябва да изберете боба пред говеждото месо заради протеина, сочи анализ на данните от 32 проучвания. В публикация в BMJ международен екип учени доказват, че допълнителни 3% от растителната протеинова енергия на ден са свър

Повече от 2 часа дневно пред телевизора вредно на здравето

Повече от 2 часа дневно пред телевизора вредно на здравето

Ако възрастните прекарват по-малко от два часа в гледане на телевизия всеки ден, те могат да сведат до минимум рисковете за здравето си. Това сочи новото проучване на шотландски учени от Университета в Глазгоу, които изследвали данните от биобанката на Об

Мед, полезен за диабетици и безвреден за зъбите

Мед, полезен за диабетици и безвреден за зъбите

Рядка, здравословна захар в естествения мед на безчестите пчели или мелипоните – пчелите без жило, откриха австралийски учени от Университета на Куинсланд. Доцент Мери Флетчър, експерт по органична химия, заявява, че коренното население на Австралия отдав

Дъвката смъква стреса и помага за отслабване

Дъвката смъква стреса и помага за отслабване

Дъвката може да помогне за отслабване, като намали времето за закуска, контролира желанието за ядене и заздравява дъвкателните мускули, казва главният специалист по хранене в Московския департамент по здравеопазване Антонина Стародубова. Освен това повта

Яжте шоколад поне веднъж седмично

Яжте шоколад поне веднъж седмично

Яжте шоколад поне веднъж седмично, така ще поддържате здравето на артериите, които снабдяват сърцето ви с кислородна кръв. Това се казва в статия на група американски сърдечно-съдови специалисти от прочутата Мейо, Клиника Кливланд и Медицинския колеж Байл

Щастието води до здраве

Щастието води до здраве

Колкото по-положително е вашето психологическо състояние, толкова повече ползи има за организма, твърдят американски психолози от Университета Джорджтаун, Университета Рутгерс, Университета на Вирджиния и канадскиту им колеги от Университета на Британска

Ултратерапи повдига горен клепач без скалпел

Ултратерапи повдига горен клепач без скалпел

Невероятен резутат при повдигане на горен клепач показва революционният уред Ултера. Това се случва в кабинета на естетичния дерматолог Д-р Снежана Атанасова от клиника „ATA DERMA“ в Пловдив, а щастливият пациент е лайфстайл блогърът Благомира Василева (н