ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот


От науката

Начало Новини От науката A+ A-

Навикът да чоплите носа си може да доведе до деменция



Навикът да чоплите носа си може да доведе до деменция

Ако редовно чоплетете носа или скубете косми, което означава, че редовно причинявате микроувреждания на лигавицата на носните проходи, сте изложени на повишен риск от развитие на болестта на Алцхаймер или други видове деменция. Това е любопитното заключен

Още статии общо: 3213

Жените-лидери по-често страдат от депресии

Жените-лидери по-често страдат от депресии

Мислите си, че като шеф животът ви ще е по-лек? Това може да е така, но само за представителите на силния пол. Докато за дамите, на които се налага да уволняват и наемат служители, както и да определят заплатите им, шефското кресло е път към поява на депр

Хормонът на любовта спасява от страх

Хормонът на любовта спасява от страх

Хормонът окситоцин помага на хората да преодолеят страха, установили учени от болницата към Бонския университет. Те вярват, че откритието им ще се използва за лечение на тревожни разстройства, предава The Hindustan Times.

Музикантите имат по-добра памет

Музикантите имат по-добра памет

Това, че краткотрайната памет на музикантите е по-добра тази на другите хора, е доказано отдавна. Но как стоят нещата с дълготрайната памет?

Шокиращ факт: Целувката ни дарява 80 милиона бактерии!

Шокиращ факт: Целувката ни дарява 80 милиона бактерии!

С всяка целувка ние предаваме на партньора си огромно количество бактерии, показало микробиологично изследване на холандски учени. За постоянните партньори няма сериозна опасност от зараза, тъй като по принцип те имат близък състав на микрофлората в устна

Консервираните плодове и зеленчуци по-полезни. Защо?

Консервираните плодове и зеленчуци по-полезни. Защо?

Време е да посъберем зимнина в бурканите и във фризера. Въпреки, че дълги години се смяташе, че пресните плодове и зеленчуци са по-полезни от консервираните, жените с упорството на добри домакини варяха лютеници и сладка и пълнеха буркани с туршия.

Рибеното масло помага да спрем цигарите

Рибеното масло помага да спрем цигарите

Това установили израелски учени от университета в Хайфа, чието изследване показало, че добавки с рибено масло компенсират недостига на омега-3 мастни киселини в организма на много пушачи.