Химикал, открит в маслото на определена билка, предотвратява затлъстяването при субекти и намалява висцералните мазнини, сочи проучване на международен екип учени.
За разлика от подкожните мазнини, които се намират точно под кожата, висцералните мазнини
Британски учени от Лондонския кралски колеж и от Кеймбриджкия университет посочиха колоезденето като най-ефективният начин за намаляване на риска от преждевременна смърт. За откритията на изследователите съобщава MedicalXpress.
Учените са наблюдавали здр
Много прост метод може да ви помогне да решите проблема с повишаващата се кръвна захар при диабет тип 2. За да нормализирате нивото й, трябва просто да пиете повече вода, съветват експерти от Британската асоциация за диабет (Diabetes UK) в Express.
Това,
Бръчките, възрастовите петна, увисналата кожа са едни от най-честите признаци на стареене и въпреки че не можете да върнете часовника, можете да използвате определени храни, които ще ги направят по-малко забележими.
Експертите посочиха десетте най-добри
Мнозина пият мляко преди лягане, вярвайки, че това ще ускори заспиването. Какви са основанията?
Употребата на мляко и сирене преди лягане води до по-спокоен сън през нощта, обясняват специалистите. И причината за това са определени съединения, присъстващ
Има определени храни, които увеличават скоростта на стареене на клетките, предупреждават испански учени от Университета в Навара.
Такива са хлебните изделия и закуски, газираните напитки, различните десерти, царевичните люспи със захар, полуфабрикатите
Известно е, че медицинските маски и защитните облекла причиняват на лекарите, борещи се с коронавируса, сериозни белези. Това не подмина и родните медици на първа линия, които също получиха кожни наранявания по лицата си, а някои от тях публикуваха кадри
Седмица след като една трета от френските ученици се завърнаха в клас поради частично премахване на карантината, възникна тревожно огнище на коронавирус - във Франция бяха съобщени 70 случая на свързан с училище COVID-19.
Някои класове от началните учили
Съществува връзка между количеството консумирано кафе на ден и нивото на подкожните мазнини при жените, установиха британски учени от Университета „Англия Ръскин“. Изследванията им показали, че тези, които пият повечко кафе имат най-ниски нива на подкожна
Най-новият клон от медицински комплекс „Софиямед“ – ДКЦ „Софиямед“-Люлин обявява безплатни консултативни прегледи от ендокринолог. Те ще се извършват от д-р Ина Стоянова и д-р Петар Стояновски от 1-ви до 12-ти юни от 8:00 до 10:00ч. и от 16.30 до 18.30ч.
Не се опитвайте да компенсирате калориите от злоупотребата с алкохол, като отказвате храна, призовават клинични психолози от Университета в Южна Австралия в сатия, публикувана в списание Australian Psychologist.
Дранкорексията е хранително разстройство,