29-годишната бременна с близнаци в критично животозастрашаващо състояние беше спасена благодарение на отличната колаборация между лекари от различни специалности от Националната кардиологична болница и СБАЛАГ„Майчин дом“.
Това е единственият описан в ме
Кръвните съсиреци на грешните места могат да блокират притока на кръв към мозъка и сърцето, причинявайки животозастрашаващи състояния.
Вижте дали сте от типа хора с повишен риск от образуване на кръвни съсиреци.
Наднормено тегло. При малко наднормено те
Някои хора трябва да инжектират само първия компонент на коронавирусната ваксина, смятат американски специалисти от медицинското училище Икан към медицински център Маунт-Синай в Ню Йорк, съобщава Medical Express. Една инжекция от една от одобрените в моме
Повишените нива на цинк (Zn) в организма намаляват вероятността от смърт от COVID-19. И следователно, цинковите добавки могат да се използват за предотвратяване на опасното заболяване, установиха испански учени.
Включването на добавки с цинк в режима на
Колкото по-висока е концентрацията на полени във въздуха, толкова по-нисък е антивирусният имунитет на населението и по-лесно се разпространява вирусът. До този извод стигнали международна група учени, чиято статия е публикувана в списание Proceedings of
Фармацевтичната компания Eli Lilly е разработила лекарство, базирано на комбинация от антитела. Употребата му намалява риска от хоспитализация за COVID-19 и смърт от болестта с 87%, установи проучване.
Лечението е комбинация от две лекарства. Те разпозна
Съединения от зеления и черния чай активират протеини на йонни канали в стените на кръвоносните съдове, което води до тяхното отпускане, откриха специалисти от Калифорнийския университет и Университета в Копенхаген. По този начин чаят всъщност може да пон
Възможно да се наблюдава прогресията на офталмологичните заболявания с помощта на меки контактни лещи, съобщават американски учени от Университета Пардю пред Remedium. Представена била технология, която „изпомпва“ конвенционалните меки контактни лещи и ги
Морската риба е особено полезна за страдащите от сърдечно-съдови заболявания. До този извод стигна международна група учени, чиято статия е публикувана в списание JAMA Internal Medicine.
Авторите на публикацията са анализирали данните, получени в четири
Изследване на учени от Япония потвърждава, че консумацията на доматен сок може да има хипотензивен ефект при пациенти със склонност към хипертония.
Списание Food Science and Nutrition публикува данни, получени от учени от Токийския медицински университет
Властите на Китайската народна република и Руската федерация са подали заявление за регистрация на съвместната ваксина, съобщи посланикът на Китайската народна република в Русия Джан Ханхуй.
От няколко месеца Китай и Русия разработват съвместна ваксина с