ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот


Новини

Начало Новини A+ A-

Зеленият чай прави артериите „разтегливи“ и намалява риска от ранна смърт



Зеленият чай прави артериите „разтегливи“ и намалява риска от ранна смърт

Смята се, че полифенолите в чая удължават живота, като потискат увреждането на ДНК и поддържат дължината на теломерите. Чаят съдържа вещества, свързани с по-ниска честота на някои хронични заболявания. Разглежданите агенти включват полифеноли, по-специалн

Още статии общо: 6042

Безсимптомно протичащата инфекция COVID-19 също уврежда белите дробове

Безсимптомно протичащата инфекция COVID-19 също уврежда белите дробове

Дори ако коронавирусната инфекция COVID-19 протича без симптоми, тя все едно причинява увреждане на белите дробове, показва проучване на японски учени. Резултатите от проучването са публикувани в портала на Радиологичното дружество на Северна Америка. Пр

Племето Яномами в Амазонка с първа жертва на COVID-19

Племето Яномами в Амазонка с първа жертва на COVID-19

В племето Яномами, живеещо дълбоко в джунглата на Амазонка, е открит първият случай на коронавирус. Това може да предизвика огнище, което може да унищожи цялата общностсъобщава бразилският вестник Globo. Първият случай на COVID-19 е регистриран в група с

Солта препятства развитието на рака, установиха онколози

Солта препятства развитието на рака, установиха онколози

Известно е, че активният прием на сол е вреден за здравето, в частност за сърдечно-съдовата система. В случай на рак обаче такава диета дава невероятен ефект, установиха учени от Нанкинския университет, Университета в Макао и Медицинския колеж Ванан. Спор

Европа се приближава към колективен имунитет от COVID-19?

Европа се приближава към колективен имунитет от COVID-19?

Европа може да е близо до получаване на колективен имунитет от коронавирус. Поне 15% от жителите на нашия континент вече имат този вирус в телата си или са преминали през него, твърдят немски учени. Експертите изследвали град Гангелт в центъра на странат

Учените назоваха храните срещу инфаркти и инсулти

Учените назоваха храните срещу инфаркти и инсулти

Храните с високо съдържание на витамин D имат положителен ефект върху функционирането на сърдечно-съдовата система и защитен ефект върху нея, откриха гръцки учени. Лекарите анализирали данните за храненето и здравето на повече от 3000 мъже и жени. Оказал

Безплатни онлайн консултации по Viber от специалистите по кардиология и електрофизиология в Токуда

Безплатни онлайн консултации по Viber от специалистите по кардиология и електрофизиология в Токуда

Предвид условията на глобална епидемия, в които се намираме, Клиниката по Кардиология в Болница Токуда Ви предлага допълнителна безплатна услуга - дистанционни Viber видео консултации. Сред водещите специалисти, с които ще имате възможност да се консулт

Пробиотиците задължителни при диабет тип 2 – защо?

Пробиотиците задължителни при диабет тип 2 – защо?

Пробиотиците са живи микроорганизми, които се използват за ферментиране на храна. Те се съдържат в киселото мляко, кефира, заквасената сметана, киселото зеле, кимчито, тофуто, киселите краставички или в специални добавки. Пробиотиците са необходими на вси

Лек срещу множествена склероза, скрит в ябълковата кора

Лек срещу множествена склероза, скрит в ябълковата кора

Органично вещество в кората на ябълката не само защитава нервните клетки от увреждане, но им помага и да се възстановят, сочи проучване на американски невролози от университета Томас Джеферсън, резултатите от което са публикувани в списание Proceedings of

Само 6% от заразените с COVID-19 по света са открити

Само 6% от заразените с COVID-19 по света са открити

Броят на потвърдените случаи на новия коронавирус COVID-19, официално публикуван от страни и широко докладван от национални и международни медии, е значително по-малък от истинския брой на инфекциите, сочи доклад на университета в Гьотинген. Д-р Кристиа